Powoli umiera ten, kto staje się więźniem przyzwyczajenia,
powtarzając każdego dnia te same drogi”

Pablo Neruda

Jeśli towarzyszy Ci przeciążenie, pośpiech, niezadowolenie z siebie czy odkładanie życia na później lub po prostu chcesz po prostu zadbać o jakość swojego życia – zapraszam Cię do udziału w programie redukcji stresu MBSR ( program redukcji stresu oparty na uważności). Nauczysz się ważnych i praktycznych umiejętności, prowadzących do większego spokoju, równowagi psychicznej, skupienia i zadowolenia. Tak łatwo utracić te wartości w pędzie współczesnego życia. 

Struktura kursu:

  • zaczynamy 18 kwietnia 2018, ostatnie spotkanie 20 czerwca 2018

  • kurs to osiem cotygodniowych spotkań w środy w godz. 18:00 – 20:30

  • oraz jedno całodniowe spotkanie, w sobotę 26 maja (10:00 – 16:30).

BEZPŁATNE SPOTKANIE INFORMACYJNE – w czwartek 22 marca, sala 17, godz. 18:00 – 19:30 , ul Grażyny 15 (Mokotów). Opowiem o programie MBSR i o uważności, odpowiem na pytania, doświadczysz ćwiczenia uważności, spotkamy się

Pozytywne oddziaływanie praktyki uważności na nasze umysły, emocje i zdrowie zostało potwierdzone w licznych badaniach http://mindful-life.pl/szczesliwy-mozg/

Możesz spodziewać się atmosfery pełnej życzliwości, ciepła i poczucia humoru Więcej informacji o mnie:   http://www.polski-instytut-mindfulness.pl/jolanta-tadeusiak/

Program redukcji stresu MBSR  (Mindfulness-Based Sress Reduction) to propozycja dla Ciebie, jeśli chcesz:

  • odzyskać równowagę wewnętrzną 

  • zredukować stres w życiu osobistym/zawodowym

  • złagodzić objawy psychosomatyczne związane ze stresem – bezsenność, zmęczenie, wysokie ciśnienie i inne

  • lepiej radzić sobie z trudnymi emocjami

  • lepiej radzić sobie z uporczywymi myślami, zamartwianiem się

  • rozwinąć umiejętność pełnego skupienia się, która zwiększa efektywność pracy oraz nauki

  • rozwinąć życzliwość dla siebie

Program redukcji stresu MBSR został opracowany w Klinice Redukcji Stresu na Uniwersytecie Medycznym w Massachusetts w USA przez prof. Jona Kabat – Zinna.  Obecnie stosowany jest w ośrodkach medycznych, w szkolnictwie, w biznesie a nawet w sektorze wojskowym (US Marine Corps).

ZAPISY – napisz do mnie maila z deklaracją udziału: jolanta.tadeusiak@polim.pl

Przed kursem odbywam z każdym uczestnikiem krótką rozmowę indywidualną (bezpłatnie) – odpowiem na Twoje pytania, zapytam o oczekiwania, opowiem więcej o kursie – zadzwoń lub napisz do mnie!

Opinie uczestników :

Wszystko nabrało większego sensu i sprawia mi więcej przyjemności. Czas płynie wolniej i przyjemniej, mniej boję się rzeczy, których wcześniej się bałem. Czuję się zdrowiej. Tego trzeba po prostu doświadczyć (Marcin z Warszawy).

Jestem bardziej spokojna i życzliwa dla siebie. Zajęcia prowadzone były w bezstresowy sposób, bardzo refleksyjnie, otwierały oczy! To coś dobrego, co można zrobić dla siebie – warto o sobie pamiętać! (Weronka z Warszawy)

Znacznie zmniejszyły się moje objawy psychosomatyczne związane ze stresem. Każdy człowiek powinien przejść ten trening, żeby zawczasu zreflektować się nad sposobem swojego życia ( Magda z Warszawy)

Co dał mi udział w programie MBSR? Mniej martwię się tym, co myślą o mnie inni. Przestałem się zamartwiać o przyszłość. Częściej odczuwam spokój. Więcej uwagi wkładam w bycie z innymi. Odpowiadał mi też sposób prowadzenia zajęć – bardzo przyjazny, zapewniający poczucie bezpieczeństwa (Michał S).

Cena: 950 zł (płatność w dowolnych ratach)

Miejsce: Warszawa, ul Grażyny 15 (Mokotów), sala 117

Jolanta Tadeusiak – certyfikowany nauczyciel programu MBSR oraz IMP (Interpersonal Mindfulness Program), psycholog, mentorka oraz członek Rady Programowej  Polskiego Instytutu Mindfulness 

jolanta.tadeusiak@polim.pl

T:  608 419 910

%d bloggers like this:

Zapis na Pauzę

Wyrażam zgode na przetwarzanie moich danych osobowych.

FreshMail.pl