> 2z1Strona <
27.03.2017
Kursy zaplanowane

Interpersonal Mindfulness Program IMP

Interpersonal Mindfulness Program IMP

Serdecznie zapraszam na udzia┼éu w programie Uwa┼╝no┼Ť─ç w Relacjach (Interpersonal Mindfulness Program IMP). Program ten oferuje szczeg├│lny rodzaj praktyki ÔÇô w relacji z drug─ů osob─ů. Przeznaczony jest dla os├│b zaznajomionych ju┼╝ z praktyk─ů uwa┼╝no┼Ťci, mo┼╝e stanowi─ç kontynuacj─Ö programu MBSR. Rozpocz─Öcie 8 maja. To okazja aby od┼Ťwie┼╝y─ç i pog┼é─Öbi─ç w┼éasn─ů praktyk─Ö uwa┼╝no┼Ťci oraz wprowadzi─ç j─ů w praktyczny spos├│b w obszar relacji w innymi lud┼║mi. Uwa┼╝no┼Ť─ç i pe┼éna obecno┼Ť─ç w relacjach to wyzwanie ÔÇô bywa, ┼╝e jeste┼Ťmy sterowani przez nasze przypuszczenia, oceny oraz nawyki reagowania. Uwa┼╝no┼Ť─ç w obszarze relacji to zarazem umiej─Ötno┼Ť─ç i jak ka┼╝da umiej─Ötno┼Ť─ç wymaga praktyki. W trakcie spotka┼ä...wi─Öcej

18.02.2017
Nowe na stronie Kursy zaplanowane

Mindfulness Based Stress Reduction dla Przyw├│dc├│w

Mindfulness Based Stress Reduction dla Przywódców

8 tygodniowy trening umiej─Ötno┼Ťci przyw├│dczych metod─ů uwa┼╝no┼Ťci Obecne czasy stawiaj─ů przed przyw├│dcami szczeg├│lny rodzaj problem├│w, na kt├│re nie ma gotowych rozwi─ůza┼ä. Przez niesamowite tempo rozwoju ostatnich pi─Ö─çdziesi─Öciu lat, pojawiaj─ů si─Ö koszty i konsekwencje, kt├│rych nikt nie przewidzia┼é. Szukanie sposob├│w by korzysta─ç z nowych mo┼╝liwo┼Ťci i stawia─ç czo┼éo wyzwaniom, kt├│re tworz─ů, to zadanie dla rozwa┼╝nych lider├│w w ka┼╝dym sektorze, w┼é─ůcznie z rodzin─ů. Po uko┼äczeniu fellowshipu w Leadership Academy for Poland prowadzonym przez kadr─Ö z Harvard Kennedy School for Public Leadership, zrozumia┼éam jak cennym programem uzupe┼éniaj─ůcym i wspieraj─ůcym dla przyw├│dc├│w jest Mindfulness Based...wi─Öcej

09.02.2017
Nowe na stronie Kursy zaplanowane

Wiosenny MBSR z Monik─ů Witkowsk─ů

Wiosenny MBSR z Moniką Witkowską

8 tygodniowy Program Redukcji Stresu MBSR (Mindfulness Based Stress Reduction) na ┼╗oliborzu Co warto wiedzie─ç o programie? Program opracowa┼é neurobiolog prof. J. Kabat- Zinn w Klinice przy Uniwersytecie Medycznym Massachusetts Skuteczno┼Ť─ç programu od ponad 30 lat potwierdzaj─ů badania naukowe na ca┼éym ┼Ťwiecie Badania te wskazuj─ů, ┼╝e MBSR realnie zmienia jako┼Ť─ç ┼╝ycia uczestnik├│w. Program opiera si─Ö na technikach medytacji ┼Ťwieckich. Dostarcza narz─Ödzi do obserwacji siebie i otoczenia, z ciekawo┼Ťci─ů bez oceniania. Rozwija odporno┼Ť─ç na wszechobecny stres i kryzysy Uczy jak si─Ö zatrzyma─ç MBSR pomaga: lepiej pozna─ç samego siebie obserwowa─ç swoje cia┼éo i umys┼é by─ç w ┼Ťwiadomym kontakcie z...wi─Öcej

23.07.2016
Kursy zaplanowane Nowe na stronie

MBSR z Jolant─ů Tadeusiak

MBSR z Jolantą Tadeusiak

By─ç mo┼╝e t─Ösknisz za wi─Ökszym spokojem, r├│wnowag─ů psychiczn─ů, skupieniem i zadowoleniem w swoim ┼╝yciu? Tak ┼éatwo utraci─ç te warto┼Ťci w codzienno┼Ťci i p─Ödzie wsp├│┼éczesnego ┼╝ycia. Staramy si─Ö coraz mocniej i mocniej ÔÇô cz─Östo jednak jedynym efektem naszych stara┼ä jest przeci─ů┼╝enie, po┼Ťpiech, stres i jego objawy psychosomatyczne, niezadowolenie z siebie czy odk┼éadanie ┼╝ycia na p├│┼║niej. Ka┼╝dy z nas mo┼╝e jednak w znacz─ůcy spos├│b wp┼éyn─ů─ç na jako┼Ť─ç swojego ┼╝ycia. To umiej─Ötno┼Ť─ç i jak ka┼╝da umiej─Ötno┼Ť─ç wymaga praktyki. Program redukcji stresu MBSR, oparty na praktyce uwa┼╝no┼Ťci, to cykl spotka┼ä, podczas kt├│rych zatrzymasz si─Ö na moment i nauczysz si─Ö, w jaki spos├│b mo┼╝esz spokojniej, bardziej...wi─Öcej

12.05.2016
Nowe na stronie Kursy zaplanowane

MBCL - kurs wyjazdowy dla absolwent├│w MBSR

MBCL - kurs wyjazdowy dla absolwentów MBSR

MBCL (Mindfulness Based Compassionate Living) SERDECZNA UWA┼╗NO┼Ü─ć W CODZIENNYM ┼╗YCIU 2-7 sierpnia 2016 Uwa┼╝no┼Ť─ç lub, je┼Ťli wolisz, Mindfulness pomaga nam by─ç bardziej ┼Ťwiadomym ┼╝ycia, kt├│re rozwija si─Ö z chwili na chwil─Ö. Ale co, je┼Ťli te chwile budz─ů w nas trudno┼Ťci, b├│l i cierpienie? Jest to wyzwanie z kt├│rym wszyscy w pewnym momencie staniemy twarz─ů w twarz. Kluczem jest by ┼╝y─ç nie tylko ÔÇ×mindfulÔÇŁ ale r├│wnie┼╝ ÔÇ×heartfulÔÇŁ, czyli z serdeczno┼Ťci─ů i wsp├│┼éczuciem. Ka┼╝dy cz┼éowiek ma zdolno┼Ť─ç do wsp├│┼éczucia, jest ono uniwersaln─ů ludzk─ů postaw─ů, naturalnie obecn─ů w ka┼╝dym, ale z wielu powod├│w, cz─Östo nie w pe┼éni do┼Ťwiadczan─ů. Na szcz─Ö┼Ťcie serdeczno┼Ť─ç i wsp├│┼éczucie mo┼╝na rozwin─ů─ç i pog┼é─Öbi─ç...wi─Öcej

10.05.2016
Nowe na stronie Kursy zaplanowane

Lato w mie┼Ťcie. Trening Mindfulness

Lato w mieście. Trening  Mindfulness

Specjalna edycja programu MBSR dla tych, kt├│rzy my┼Ťl─ů, ┼╝e nie maj─ů czasu 4 spotkania w czasie 2 miesi─Öcy Trudno Ci wygospodarowa─ç czas dla siebie podczas roku szkolnego/akademickiego lub mieszkasz w miejsowo┼Ťci, gdzie nie s─ů organizowane kursy MBSR przez certyfikowanych nauczycieli? Ciekawi Ci─Ö mindfulness i zmiana, jak─ů mo┼╝e wnie┼Ť─ç w Twoje ┼╝ycie? Mo┼╝e wi─Öc pozwolisz sobie na wakacyjn─ů przygod─Ö - udzia┼é w Specjalnym Treningu Mindfulness... Dotychczasowi Uczestnicy przybywali z Gdyni, Szczecina, Olsztyna, Poznania, Krakowa, Radomia... no i oczyw┼Ťcie, Warszawy. Lato w mie┼Ťcie jest specyficzne. Warszawa wtedy czaruje tych, kt├│rzy zostaj─ů w mie┼Ťcie lub do niego przybywaj─ů swoim ┼Ťcie kobiecym...wi─Öcej

05.05.2016
Kursy zrealizowane

MBSR z Zuz─ů Ziomeck─ů

MBSR z Zuzą Ziomecką

AKTUALNIE ZUZA NIE PROWADZI REKRUTACJI NA KURSY. JE┼ÜLI CHCESZ BY─ć POINFORMOWANY/POINFORMOWANA GDY OTWORZY NOW─ä GRUP─ś, ZAPISZ SIE NA LIST─ś OCZEKUJ─äCYCH. ┼╗yjemy w wyj─ůtkowych czasach. Fascynuj─ůcych w bogactwie mo┼╝liwo┼Ťci ale r├│wnie┼╝ niebezpiecznych. Strasznie ┼éatwo si─Ö zagapi─ç - przeoczy─ç wa┼╝ne zakr─Öty, zgubi─ç sens, straci─ç kontakt z bliskimi i ze sob─ů. Z┼éapa─ç si─Ö nagle na przebieraniu nogami w miejscu, do kt├│rego si─Ö nigdy nie zamierza┼éo dotrze─ç. Cho─ç czujemy, ┼╝e chcemy si─Ö zatrzyma─ç i s┼éyszymy powszechne zalecenie by ┼╝y─ç tu nie teraz, cz─Östo nie mamy poj─Öcia jak to zrobi─ç. Od czego zacz─ů─ç? Co to w og├│le znaczy? Tego w┼éa┼Ťnie ucz─Ö podczas kursu MBSR. Przez 8 tygodni nauczysz si─Ö technik...wi─Öcej

13.03.2016
Nowe na stronie Kursy zaplanowane

MBSR z Agnieszk─ů Guzick─ů

MBSR z Agnieszką Guzicką

NIE ODK┼üADAJ ┼╗YCIA NA P├ô┼╣NIEJ poranki majowo-czerwcowe Kurs realizowany jest pod patronatem i ma rekomendacj─Ö Polskiego Instytutu Mindfulness POLIM. "Wszyscy przejawiamy sk┼éonno┼Ť─ç do odk┼éadania ┼╝ycia na p├│┼║niej. Jak wiele razy zdarzy┼éo ci si─Ö powiedzie─ç: << Ode┼Ťpi─Ö w weekend >>, << Kiedy b─Öd─Ö mia┼é mniej spraw na g┼éowie sp─Ödz─Ö wi─Öcej czasu z dzieciakami >> lub << W przysz┼éym roku pojad─Ö na porz─ůdny urlop i si─Ö zrelaksuj─Ö >>? C├│┼╝, to teraz jest ta przysz┼éo┼Ť─ç, kt├│r─ů obiecywa┼ée┼Ť sobie w zesz┼éym roku, w zesz┼éym miesi─ůcu, w zesz┼éym tygodniu. Teraz trwa jedyna chwila, kt├│r─ů kiedykolwiek b─Ödziesz mia┼é do dyspozycji. Uwa┼╝no┼Ť─ç polega na tym, aby si─Ö do tego...wi─Öcej

13.03.2016
Nowe na stronie Kursy zaplanowane

MBSR z Jolant─ů Tadeusiak

MBSR z Jolantą Tadeusiak

Kurs realizowany jest pod patronatem i ma rekomendacj─Ö Polskiego Instytutu Mindfulness POLIM. Rozpocz─Öcie 9 maja, poniedzia┼éek, Warszawa Mokot├│w ÔÇ×Powoli umiera ten, kto staje si─Ö niewolnikiem przyzwyczajenia, powtarzaj─ůc ka┼╝dego dnia te same drogiÔÇŽ Martha Medeiros Wsp├│┼éczesne ┼╝ycie zwi─ůzane jest z ogromnym tempem oraz wymaganiami, jakie stawia nam ┼Ťwiat i jakie stawiamy samym sobie. Staramy si─Ö coraz mocniej i mocniej ÔÇô cz─Östo jednak jedynym efektem naszych stara┼ä jest przeci─ů┼╝enie, po┼Ťpiech, stres, niezadowolenie z siebie i odk┼éadanie ┼╝ycia na p├│┼║niej . Kt├│┼╝ z nas bole┼Ťnie nie do┼Ťwiadczy┼é fiaska takiej strategii? Czas wi─Öc na praktyk─Ö uwa┼╝no┼Ťci ÔÇô antidotum na stres, prze┼éadowanie i...wi─Öcej

09.03.2016
Kursy zaplanowane

"Open Mind" - trening uwa┼╝no┼Ťci dla student├│w

"Open Mind" - trening uważności dla studentów

Jeste┼Ť studentem? Z pewno┼Ťci─ů uczysz si─Ö teraz wielu rzeczy: ciekawych i nieciekawych, bardziej i mniej przydatnych. Ale Twoja nauka to nie tylko uczelnia: uczysz si─Ö bardzo du┼╝o w kontakcie ze sob─ů, innymi lud┼║mi i ┼Ťwiatem wok├│┼é Ciebie i masz tego coraz wi─Öksz─ů ┼Ťwiadomo┼Ť─ç. Zapraszam Ci─Ö do zintegrowania tej wszechstronnej wiedzy wok├│┼é mindfulness, uwa┼╝no┼Ťci, czyli sztuki ┼Ťwiadomego bycia w tym, co Ci si─Ö przydarza. Tu i teraz. Cokolwiek to jest. Co Ci to da? - umiej─Ötno┼Ť─ç lepszego radzenia sobie z emocjami; - dostrzeganie swoich schemat├│w my┼Ťlowych i bardziej ┼Ťwiadome decydowanie o swoim ┼╝yciu; - lepsze radzenie sobie z sytuacjami stresowymi (stresem egzaminacyjnym, wynikaj─ůcym z...wi─Öcej

01.02.2016
Nowe na stronie Kursy zaplanowane

Uwa┼╝no┼Ť─ç w relacjach IMP - Interpersonal Mindfulness Program

Uważność w relacjach  IMP - Interpersonal Mindfulness Program

ÔÇ× B─ůd┼║ sob─ů, wszyscy inni s─ů ju┼╝ zaj─ÖciÔÇŁ OscarWilde Uwa┼╝no┼Ť─ç i pe┼éna obecno┼Ť─ç w relacjach to wyzwanie - bywa, ┼╝e jeste┼Ťmy sterowani przez nasze przypuszczenia, oceny oraz nawyki reagowania. Uwa┼╝no┼Ť─ç w obszarze relacji to umiej─Ötno┼Ť─ç i jak ka┼╝da umiej─Ötno┼Ť─ç wymaga praktyki. W trakcie spotka┼ä wsp├│lnie tworzymy bezpieczn─ů przestrze┼ä, aby bada─ç i rozwija─ç uwa┼╝no┼Ť─ç w momencie kontaktu z drugim cz┼éowiekiem. W ┼╝yczliwy spos├│b otwieramy si─Ö na wszystko, co pojawia si─Ö w naszych umys┼éach i sercach. Kiedy ro┼Ťnie nasza uwa┼╝no┼Ť─ç ÔÇô wp┼éywa to korzystnie tak┼╝e na wszystkich, kt├│rzy si─Ö z nami kontaktuj─ů. Serdecznie zapraszam na specjaln─ů edycj─Ö programu Uwa┼╝no┼Ť─ç w Relacjach (IMP Interpersonal...wi─Öcej

13.12.2015
Nowe na stronie Kursy zrealizowane

"Open Mind" - zakończenie

"Open Mind" - zakończenie

Pomys┼é, ┼╝eby stworzy─ç trening uwa┼╝no┼Ťci dedykowany studentom, opiera┼é si─Ö na za┼éo┼╝eniu, ┼╝e m┼éodzi ludzie w tym wieku s─ů otwarci na nowe do┼Ťwiadczenia i pe┼éni entuzjazmu, jednocze┼Ťnie za┼Ť narz─Ödzia oferowane przez mindfulness mog─ů si─Ö okaza─ç bardzo im przydatne na progu doros┼éego ┼╝ycia. Oczywi┼Ťcie, to s─ů narz─Ödzia przydatne na ka┼╝dym etapie ┼╝ycia, jednak im wcze┼Ťniej dostaje si─Ö je w r─Öce, tym wi─Öcej mo┼╝na z nich "wycisn─ů─ç". Za┼éo┼╝enia jednak s─ů tylko za┼éo┼╝eniami i ┼╝ycie mia┼éo je zweryfikowa─ç, na co czeka┼éam z ogromn─ů ciekawo┼Ťci─ů. No i doczeka┼éam si─Ö. Trening "Open Mind" ruszy┼é 23 pa┼║dziernika 2015 r., a rzeczywisto┼Ť─ç przeros┼éa moje wyobra┼╝enia. Czy m┼éodzi ludzie, kt├│rzy zdecydowali si─Ö na...wi─Öcej

02.08.2015
Nowe na stronie Kursy zaplanowane

Babie lato - przedpołudniowy kurs MBSR dla kobiet

Babie lato - przedpołudniowy kurs MBSR dla kobiet

Babie lato to czas zbior├│w i obfito┼Ťci, czas spokojnej harmonii w przyrodzie. W medycynie chi┼äskiej to pora roku przypisana przemianie Ziemi, kt├│rej g┼é├│wn─ů w┼éa┼Ťciwo┼Ťci─ů jest poczucie bezpiecze┼ästwa, a w tym emocjonalnej r├│wnowagi, stabilno┼Ťci i wyrozumia┼éo┼Ťci. To doskona┼éy czas, by zebra─ç si┼éy i na┼éadowa─ç akumulatory na nadchodz─ůce jesienne s┼éoty. Utka─ç w┼éasn─ů paj─Öcz─ů sie─ç. Zapraszam mamy i nie-mamy, dziewczyny i kobiety, zabiegane i te, kt├│re si─Ö zatrzyma┼éy. Nasz kurs jest dla Was, by┼Ťcie same dla siebie, ale te┼╝ wraz z innymi kobietami odkry┼éy swoj─ů si┼é─Ö, nauczy┼éy si─Ö, jak radzi─ç sobie z trudnymi sytuacjami i emocjami, budowa─ç w sobie spok├│j i pewno┼Ť─ç, by─ç dla siebie ┼╝yczliw─ů, ┼╝y─ç...wi─Öcej

30.06.2015
Nowe na stronie Kursy zaplanowane

MBSR WIECZOROWĄ PORĄ /wrzesień - październik/

MBSR WIECZOROWĄ PORĄ /wrzesień - październik/

ÔÇ×Mo┼╝na by poetycko powiedzie─ç, ┼╝e wraz z rozpocz─Öciem kursu uwa┼╝no┼Ťci zadzwoni┼é dzwonek na pobudk─Ö. Otworzy┼éam oczy, wsta┼éam i zacz─Ö┼éam ┼╝y─ç. Smaki, d┼║wi─Öki, kolory i zapachy dooko┼éa sta┼éy si─Ö wyra┼║niejsze i wla┼éy mi si─Ö do ┼Ťrodka, kiedy ÔÇ×otworzy┼éam drzwi (...) <<Sprawy do za┼éatwienia>> zajmuj─ů o wiele mniej przestrzeni mojego umys┼éu. Za to mam jej wi─Öcej na prawdziwe s┼éyszenie moich dzieci, bycie bli┼╝ej realnych os├│b a nie ich hologram├│w, wyprodukowanych przez fabryk─Ö w mojej g┼éowie (...) Ja ┼╝yj─Ö naprawd─Ö, w┼éa┼Ťnie dzi─Öki uwa┼╝no┼ŤciÔÇŁ. (Ania - uczestniczka mojego kursu) JE┼╗ELI WA┼╗NE JEST DLA CIEBIE ABY M.IN.: zwolni─ç obroty zdoby─ç umiej─Ötno┼Ť─ç piel─Ögnowana w sobie spokoju i...wi─Öcej

30.06.2015
Nowe na stronie Kursy zaplanowane

MBSR DLA PORANNYCH PTASZKÓW /wrzesień - październik/

MBSR DLA PORANNYCH PTASZKÓW /wrzesień - październik/

ÔÇ×Zawsze stawia┼éam sobie wysoko poprzeczk─Ö a kurs pozwoli┼é mi spojrze─ç na wszystkie moje dzia┼éania, z nieco innej perspektywy. Ucz─Ö si─Ö wobec siebie wi─Öcej ┼╝yczliwo┼Ťci. Widz─Ö, ┼╝e praktyka, codzienne ─çwiczenia cho─ç czasem trudne do wytrzymania- s─ů z biegiem czasu jakby prostsze. Szybciej wyhamowuj─Ö i d┼éu┼╝sze medytowanie staje si─Ö mo┼╝liwe. Obserwuj─Ö pojawiaj─ůce si─Ö my┼Ťli i szczeg├│lnie w trudniejszych sytuacjach u┼Ťwiadamiam sobie, ┼╝e m├│j odbi├│r danej sytuacji zwi─ůzany jest w┼éa┼Ťnie z my┼Ťlami, nastawieniem. Staram si─Ö by─ç <<bardziej>> obserwatorem. Super si─Ö czuj─Ö kiedy po skupieniu na oddechu czuj─Ö jak mi─Ö┼Ťnie <<odpuszczaj─ů>>ÔÇŁ. (Karina - uczestniczka mojego kursu)...wi─Öcej

> 2z1Strona <