Szczegółowe informacje

8 tygodniowy Program Redukcji Stresu MBSR
(Mindfulness Based Stress Reduction) na Mokotowie.

Co warto wiedzieć o programie?

✔️Program opracował neurobiolog prof. J. Kabat- Zinn w Klinice przy Uniwersytecie Medycznym Massachusetts,
✔️Skuteczność programu od ponad 30 lat potwierdzają badania naukowe na całym świecie,
✔️Badania te wskazują, że MBSR realnie zmienia jakość życia uczestników,
✔️Program opiera się na technikach medytacji świeckich,
✔️Dostarcza narzędzi do obserwacji siebie i otoczenia, z ciekawością bez oceniania,
✔️Rozwija odporność na wszechobecny stres i kryzysy,
✔️Uczy jak zachować równowagę w pędzącym świecie,
✔️Już po kilku dniach praktyki tworzą się nowe połączenia neuronowe w mózgu.

Dzięki MBSR:

✔️Lepiej zadbasz o siebie w trudnych sytuacjach,
✔️Przestaniesz żyć na autopilocie i będziesz intensywnie doświadczać każdej chwili,
✔️Odzyskasz większy spokój i radość z życia,
✔️Zaczniesz odróżniać fakty od negatywnych myśli, które są iluzjami,
✔️Nauczysz się praktykować uważność i odzyskasz wpływ na to jak się czujesz każdego dnia,
✔️Zaczniesz zarządzać stresem a nie stres Tobą,
✔️Poprawisz jakość relacji zarówno zawodowych jak i prywatnych,
✔️Otrzymasz materiały i nagrania, z których będziesz korzystać długo po zakończeniu programu.

Program obejmuje:

✔️8 cotygodniowych 2,5 godzinnych sesji
✔️Udział w Dniu Uważności
✔️Materiały szkoleniowe dotyczące tematyki kolejnych spotkań i nagrania z instrukcjami ćwiczeń.
✔️Indywidualna konsultacja po zakończeniu programu.

Program prowadzi Monika Witkowska – certyfikowany nauczyciel MBSR

Terminy spotkań: 23.10; 30.10; 06.11; 13.11; 20.11; 27.11; 04.12; 11.12
W godzinach 09.00-11.30.

Dzień Uważności odbędzie się w dniu 20.12 w godzinach od 09.00-17.00.

Wszystkie spotkania odbywają się w Naturalnym Centrum Zdrowia; ul. Grażyny 15; Warszawa

Twoja inwestycja

Koszt całości to 1070 zł. W wyjątkowych sytuacjach istnieje możliwość rozłożenia płatności na 2 raty.

Rezerwacja miejsca: monika.witkowska@polim.pl
tel. 690 654 988

%d bloggers like this: