„Jak znaleźć spokój i zadowolenie w czasach tak pełnych niepokoju i pośpiechu jak obecne. A raczej jak te wartości odkryć na nowo, ponieważ w każdym z nas drzemią źródła spokoju i zadowolenia – bez względu na to, jak bardzo czujemy się uwięzieni i rozdygotani wewnętrznie.”

Mark Williams, Dany Pennman

Dlaczego mindfulness? Dlaczego MBSR?

Program redukcji stresu MBSR (Mindfulness Based Stress Reduction), na który cię zapraszam, został opracowany w Klinice Redukcji Stresu na Uniwersytecie Medycznym w Massachusetts w USA przez prof. Jona Kabat – Zinna. Został gruntownie przebadany i od lat stosowany jest z powodzeniem w ośrodkach medycznych, w szkolnictwie, w biznesie, a także w innych obszarach np. w sporcie, w wojsku.

W trakcie kursu nauczysz się korzystać ze świeckich praktyk medytacyjnych opartych na uważności (mindfulness) i zobaczysz, jak mogą ci pomóc w codziennym życiu.

Doświadczyłam pozytywnych efektów kursu na sobie i dlatego z entuzjazmem i pełnym przekonaniem proponuję go Tobie.

Badania potwierdzają, że dzięki medytacji uważności (mindfulness) można:

  • obniżyć poziom stresu, w tym złagodzić objawy psychosomatyczne związane ze stresem
  • lepiej radzić sobie z trudnymi emocjami i bólem fizycznym
  • zwiększyć poczucie satysfakcji z życia
  • poprawić relacje ze sobą i innymi
  • uzyskać dostęp do postawy cechującej się bezstronnością, spokojem i wewnętrzną stabilnością

Nie jesteś pewna/pewien, czy się zdecydować?

Każdy potencjalny uczestnik albo uczestniczka musi wcześniej spotkać się z nauczycielką, czyli ze mną, na indywidualnej bezpłatnej konsultacji. Porozmawiamy o twojej motywacji, oczekiwaniach, a także wątpliwościach. Będziesz też mógł/mogła mnie poznać, zanim zdecydujesz się wziąć udział w tym kursie.

Program i terminy:

– 8 spotkań po 2,5 godziny w grupie do 10 osób: w niedziele w godzinach 18:00 – 20:30 3/03, 10/03, 17/03, 24/03, 31/03, 7/04, 14/04 oraz sobota 27/04

– Dzień Uważności w sobotę 13/04 (7 godzin praktyki w ciszy) w godz.10:00 – 17:00

– Dostęp do materiałów szkoleniowych i nagrań z instrukcjami ćwiczeń

– Poza cotygodniowymi spotkaniami każdy uczestnik zobowiązuje się do praktyki w domu ok. 45 min dziennie.

MIEJSCE: ul. Kazury 1/11 Warszawa, 10 minut od stacji metra Natolin

ZAPISY i KONTAKT: agnieszka.siwek@polim.pl,  505 129 306, umów się na niezobowiązujące spotkanie już dziś.  

CENA: 950 zł, a przy wpłacie do 15 lutego – 900 zł

Nazywam się Aga Siwek-Posłuszna, obecnie jestem nauczycielką MBSR w trakcie certyfikacji w Polskim Instytucie Mindfulness i niemieckim Institute for Mindfulness-Based Approaches (IMA), co oznacza, że pracuję pod okiem doświadczonej superwizorki, w moim przypadku jest to Małgorzata Jakubczak.

Jestem z wykształcenia lekarzem. Człowiek i działanie w celu polepszania jakości życia zawsze były w centrum moich zainteresowań. Od lat pracuję w branży farmaceutycznej przy badaniach nad nowymi lekami. Z biegiem czasu i wraz z bogactwem osobistych doświadczeń, bardzo jasne stało się dla mnie, że dbanie o zdrowie to coś więcej niż dieta, badania profilaktyczne czy konwencjonalne leczenie. Konieczne jest także zadbanie o spokój umysłu, ograniczenie negatywnego wpływu, jaki ma na nas zawrotne tempo życia, nadmiar bodźców, stres.

I tak joga i medytacja w duchu uważności stały się częścią mojego życia, a dzielenie się tym doświadczeniem – moją pasją. Jestem współorganizatorką i współprowadzącą takich projektów Fundacji POLIM jak Spotkania Mindfulness z 4 żywiołami i spotkania Dotyk Uważności.

Prywatnie jestem mamą dorosłych dzieci, szczęśliwą żoną i babcią, a także przyjaciółką pewnego białego owczarka.

 

%d bloggers like this:

Zapis na Pauzę

Wyrażam zgode na przetwarzanie moich danych osobowych.

FreshMail.pl