Zapraszam Cię serdecznie na kurs  MBSR (Mindfulness Based Stress Reduction) on-line, w poniedziałki wieczorem od 8 czerwca do 27 lipca 2020 r.

Masz kołowrotek myśli – pomysłów, wspomnień, planów, obaw?

Czujesz natłok emocji, z którymi nie wiesz, co zrobić?

Czas pędzi, a Ty masz wrażenie, że coś Ci umyka?

Jeśli Twoja odpowiedź na powyższe pytania brzmi „tak” to po pierwsze chcę Ci powiedzieć: nie jesteś w tym sam(a)! A po drugie – czytaj proszę dalej, być może kurs on-line ze mną jest właśnie dla Ciebie. Dzięki spotkaniom wirtualnym możesz wziąć w nim udział z dowolnego miejsca!

CO TO WŁAŚCIWIE JEST?

Mindfulness to:

* Trening umysłu, pozwalający na świadome kierowanie uwagi na chwilę bieżącą, na zatrzymanie się w danej chwili.

* Nowe sposoby radzenia sobie ze stresem

* Nowe podejście do swojego ciała, myśli i emocji

* Nauka życzliwej, akceptującej relacji ze sobą i innymi

* Zauważanie tego, co dzieje się z Tobą w danym momencie w sposób wolny od krytyki i osądów

* Nowe podejście do trudności, jakie spotykają nas w życiu codziennym – do oczekiwań  i wyzwań dnia codziennego

* Wzmocnienie koncentracji

* Poszerzenie samoświadomości

* Narzędzie zmiany postrzegania siebie i otaczającego Cię świata

Mindfulness może stanowić również ogromne wsparcie we wszelkiego rodzaju procesach twórczych – otwiera na radość odkrywania siebie i świata oraz uczy nowego podejścia do oceny – zarówno zewnętrznej, jak i wewnętrznej. Dzięki rozwijaniu w sobie tych cech mamy szansę otworzyć się na istniejące w nas pokłady kreatywności i umiejętność tworzenia.

MBSR, czyli Mindfulness Based Stress Reduction, to program redukcji stresu, który został opracowany w roku 1979 przez neurobiologa dr. Jona Kabat-Zinna oraz jego współpracowników z Uniwersytetu Medycznego w Massachusetts. Liczne badania przeprowadzane na całym świecie jednoznacznie wskazują na skuteczność i pozytywny wpływ treningu uważności na zmniejszenie poziomu stresu oraz pochodne od stresu choroby. Kurs, który oferuję prowadzony będzie według ujednoliconego programu, zgodnie ze standardami obowiązującymi na całym świecie.

NA CZYM TO POLEGA?

Trening mindfulness rozwijany jest poprzez różnorodne ćwiczenia i medytacje. Są to techniki całkowicie świeckie. Na kursie krok po kroku uczysz się, jak medytować oraz w jaki sposób możesz wykorzystać uważność na co dzień. To przestrzeń dla Ciebie na pobycie ze sobą oraz wybór, co z tego, czego się uczysz, weźmiesz ze sobą dalej. Podczas zajęć ćwiczymy, medytujemy i rozmawiamy m.in. o umyśle, stresie, dbaniu o siebie i uważności w relacjach.

JAKA JEST STRUKTURA KURSU?

Kurs mindfulness, który oferuję to:

* 8 spotkań w przestrzeni on-line na platformie Zoom po 2,5 godziny każde, 1 x w tygodniu

* 1 spotkanie 7-godzinne, tzw. „Dzień Uważności” – również on-line

* materiały kursowe, które pozwolą Ci zaznajomić się z zagadnieniem mindfulness

  i pomogą Ci w rozwijaniu praktyki

* indywidualne spotkanie ze mną przed i po kursie

* twoja praktyka w domu przez cały czas trwania kursu (ok. 45 min dziennie)

* grupa licząca maksymalnie 12 osób

JAK TO DZIAŁA?

Spotykamy się w każdy poniedziałek, zaczynając od 8 czerwca o godz. 18.00. Łączymy się przez platformę Zoom. Nie musisz się logować do Zooma, wystarczy link, który Ci przyślę. Możesz połączyć się przez komórkę, tableta lub komputer.

Pełny kalendarz spotkań:

08.06 / 15.03 / 22.03 / 29.06 / 06.07 / 13.07 / 20.07 / 27.07.2020 r.  w godz. 18.00 – 20.30

oraz 18.07.2020 r. (sobota) w godz. 10.00 – 17.00

ILE TO KOSZTUJE?

Koszt kursu to 900 zł. Istnieje możliwość rozłożenia płatności na 2 raty.

KIM JESTEM?

Z wykształcenia jestem muzyczką, aktorką i menadżerką kultury. Jestem także certyfikowaną nauczycielką kursu MBSR (Mindfulness Based Stress Reduction) oraz członkinią Rady Polskiego Instytutu Mindfulness. Certyfikat zdobyłam właśnie w tym Instytucie, który działa w partnerstwie z European Institute for Mindfulness Based Approaches w Niemczech. Przez wiele lat pracowałam w teatrze, najpierw jako menadżerka impresariatu, później jako dyrektorka. Wiem z doświadczenia, co to jest wysoki poziom odpowiedzialności, stresu, pośpiech i presja (zewnętrzna lub wewnętrzna). Moja pasja do poznawania siebie i odkrywania sposobów radzenia sobie z trudnościami zaprowadziła mnie do punktu, w którym odkryłam, że z takimi trudnościami można sobie radzić. Że w każdym z nas jest siła do tego, aby na nowo odkryć w sobie radość, spontaniczność i po prostu… zadowolenie z życia. Takiego, jakie jest. Każdego dnia staram się korzystać z tego odkrycia i czerpać z życia całe bogactwo jego doświadczeń. Przyszedł czas, że chcę się tym, co umiem i czego się cały czas uczę, podzielić z Tobą. A zatem… jeśli po przeczytaniu tego tekstu czujesz, że chcesz dowiedzieć się więcej – zadzwoń lub napisz do mnie, aby umówić się na spotkanie wstępne, które pomoże Ci zadecydować, czy ten kurs jest dla Ciebie!  

KONTAKT ZE MNĄ:        

  

tel: 504 215 958

e-mail: kbkoryga@sztukaumyslu.com  

                       

%d bloggers like this: