Jesteś po kursie MBSR, MBCT albo podobnym?

Znasz wartość praktyki i chcesz ją kontynuować?

Potrzebujesz nauczyciela/przewodnika medytacji?

Chcesz poznać innych praktyków i wspólnie praktykować?

Cenisz chwile zatrzymania, refleksji i inspiracji? 

Myślisz o aktywności zawodowej w obszarach mindfulness?

Każdy z tych powodów całkowicie wystarcza, aby zainteresować się Programem Praktyki Formalnej (Mindfulness Practice Training)

CO WARTO WIEDZIEĆ O ORGANIZACJI PROGRAMU                                                                                     

Każdy z może przyłączyć się w dowolnej chwili i realizować program w swoim tempie, systematycznie lub z przerwami, najszybciej uda się to w 10 miesięcy, ale zależnie od Twoich możliwości i chęci możesz praktykować w grupie choćby i 3 lata, uczestnicząc  w zajęciach wtedy, gdy okoliczności sprzyjają.

Terminy zajęć są zaplanowane z wyprzedzeniem, abyś mogła/mógł zarezerwować czas. 

 18.09.2021 sobota              Całodzienny trening w ciszy (11:00-17:00)

16.10.2021 sobota              Całodzienny trening w ciszy (11:00-17:00)

17.10.2021 niedziela           Sesja inspiracyjno-warsztatowa „Ja i świat” (9:00-15:00)

20.11.2021 sobota              Całodzienny trening w ciszy (11:00-17:00)

11.12.2021 sobota              Całodzienny trening w ciszy (11:00-17:00)

12.12.2021 niedziela           Sesja inspiracyjno-warsztatowa „Ciało” (9:00-15:00)

6-9.01.2022                            Zimowe Zatrzymanie 2022 / Odosobnienie w ciszy

22.01.2022 sobota            Całodzienny trening w ciszy (11:00-17:00)

19.02.2022 sobota            Całodzienny trening w ciszy (11:00-17:00)

20.02.2022 niedziela         Sesja inspiracyjno-warsztatowa „Umysł” (9:00-15:00)

19.03.2022 sobota            Całodzienny trening w ciszy (11:00-17:00)

23.04.2022 sobota            Całodzienny trening w ciszy (11:00-17:00)

24.04.2022 niedziela          Sesja inspiracyjno-warsztatowa „Działanie”  (9:00-15:00)

14.05.2022 sobota              Całodzienny trening w ciszy (11:00-17:00)

18.06.2022 sobota              Całodzienny trening w ciszy (11:00-17:00)

19.06.2022 niedziela          Sesja inspiracyjno-warsztatowa „Integracja” (9:00-15:00)

Warunki uczestnictwa:

  • Ukończenie 8 tygodniowego programu mindfulness MBSR, MBCT, Breathworks
  • Zgłoszenie za pomocą formularza zgłoszeniowego online https://forms.gle/WkyAQ5JR6CrkTmc79
  • Akceptacja warunków programu
  • Konsultacja wstępna z Małgorzatą Jakubczak – Mentorką Programu
  • Osobista motywacja i deklaracja regularnej praktyki (ok. 30 minut dziennie).

Koszt treningu (bez odosobnienia): 3200 netto (+VAT). Możliwość płatności w dwóch lub trzech równych ratach. Cena zawiera:

  • 15 dni praktyki prowadzonych przez doświadczonych, certyfikowanych nauczycieli MBSR, w tym:
  • 5  całodziennych sesji tematycznych o charakterze inspiracyjno – treningowym.
  • 10 całodziennych treningów uważności w ciszy
  • 5 grupowych sesji superwizji grupowej ( interwizji)
  • materiały warsztatowe
  • instrukcje do praktyki ( audio i tekstowe)

DODATKOWO, OPCJONALNIE/ tylko dla chętnych, w cenie treningu)

  • 40 sesji medytacyjnych online ( 1 x w tygodniu od września do czerwca)
  • 5 spotkań  – wymiana refleksji wokół uważnego stylu życia, dzielenie się inspiracjami, lekturami
  • 3 konsultacje indywidualne  w odniesieniu do praktyki z doświadczoną Mentorką.

DODATKOWO, OPCJONALNIE/ za dodatkową opłatą

6-9.01.2022                            Zimowe Zatrzymanie 2022 / 4 dni intensywnego treningu w ciszy

 Cena – 520 pln netto (+23% VAT) – wersja wyjazdowa/ w ośrodku Lipowa Dolina – Kazimierz Dolny.
Dodatkowo należy opłacić pobyt w ośrodku.
Jeśli warunki epidemiczne uniemożliwią wyjazd grupowy – odosobnienie zostanie przeprowadzone w formule „home retreat”,
czyli online, w cenie 420 pln netto (+23% VAT).

Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji skontaktuj się z Autorką i Mentorką Programu Małgosią Jakubczak poprzez maila info@polim.pl

lub telefonicznie 600 837 898.

Co mi dał Program Praktyki Formalnej  – wypowiedź  Basi Świderskiej, absolwentki.

%d bloggers like this: