Nazywam się Kasia Wenska, jestem nauczycielką programu MBSR w procesie certyfikacji i jednocześnie studentką 3 roku studiów magisterskich na kierunku Mindfulness-Based Approaches na Bangor University w Wielkiej Brytanii.

Zapraszam Cię na prowadzony przeze mnie oryginalny kurs MBSR (Mindfulness-Based Stress Reduction – Program Redukcji Stresu w Oparciu o Uważność).

Mindfulness odkryłam kilka lat temu, kiedy jeszcze nie wiedziałam jak skutecznie radzić sobie ze stresem i negatywnymi sposobami myślenia, które tylko potęgowały moje ówczesne problemy. Jeśli tak jak ja kiedyś, ty również odczuwasz życiowe przytłoczenie być może odpowiedzią na to będzie właśnie praktyka uważności mindfulness.

Nie da się już nie zauważyć, że obecny świat pędzi bardzo szybko. 24/7 jesteśmy zalewani ogromem bodźców i informacji, w większości negatywnych. Mamy wiele możliwości, ale również nowe wyzwania, którym coraz trudniej sprostać przy jednoczesnym zachowaniu życiowej równowagi. Ceną jaką płacimy biorąc udział w tym pędzie jest nasz wewnętrzny spokój, poczucie szczęścia i możliwość koncentracji uwagi na ważnych dla nas kwestiach. Każdy z nas tego doświadcza i każdy z nas raz na jakiś czas powinien się zatrzymać, by rozejrzeć się dookoła i przyjrzeć temu w jakim punkcie życia tak naprawdę się znalazł.

Jeśli to czytasz to prawdopodobnie jesteś jedną z tych osób, która chciałaby coś zmienić, zwolnić tempo i wprowadzić do swojego życia nowe jakości.

Kurs MBSR daje szanse na dużą zmianę, bez wywracania swojego życia do góry nogami. Nie ma w tym sposobie nic radykalnego, a pozytywne efekty są rezultatem systematycznych działań.

Kurs przeznaczony jest dla tych, którzy pragną:

✔Lepiej radzić sobie w trudnych sytuacjach,

✔Bardziej świadomie przeżywać swoje życie i uważnie doświadczać każdej chwili,

✔Nauczyć się jak zarządzać stresem,

✔Odczuwać większy spokój i radość z życia,

✔Lepiej zrozumieć i nauczyć się kierować swoimi reakcjami,

✔Zrozumieć działanie swojego umysłu i utartych schematów myślenia,

✔Nauczyć się świeckich technik medytacji,

✔Poprawić swoją zdolność koncentracji i kierowania uwagi,

✔Poświęcić czas na rozwój osobisty.  

 Informacje o programie:

✔ Program został stworzony w 1979 roku przez neurobiologa prof. Jona Kabat-Zinna i jego współpracowników. Prof. Jon Kabat-Zinn jako pierwszy na świecie zaczął wykorzystywać techniki uważności w medycynie i psychoterapii pracując z pacjentami w założonej przez siebie Klinice Redukcji Stresu przy Wydziale Medycznym Uniwersytetu Massachusetts w USA,

✔Skuteczność programu MBSR od blisko 40 lat potwierdzają liczne badania naukowe na całym świecie,

✔Badania te wskazują, że MBSR poprawia jakość życia uczestników, zmniejsza napięcie, niepokój, wpływa na poprawę nastroju oraz zdrowia i może mieć pozytywny wpływ na mózg człowieka,

✔Program wykorzystuje techniki medytacji świeckich, dzięki czemu mogą korzystać z niego wszyscy, bez względu na osobiste przekonania,

✔Program rozwija w uczestnikach umiejętność obserwacji siebie i otoczenia, z ciekawością i bez oceniania,

✔Rozwija elastyczność psychiczną na stres i zmieniające się warunki,

✔Obecnie programy MBSR wykorzystywane są na całym świecie w instytucjach, takich jak szpitale, ośrodki psychoterapii, szkoły, przedszkola, ośrodki zdrowia, placówki edukacyjne, rządowe i korporacje.

Program obejmuje:

• 8 cotygodniowych sesji po 2,5 godziny, odbywających się w czwartki w godzinach od 18:00 do 20:30.

Terminy spotkań:

styczeń 09.01, 16.01, 23.01, 30.01,

luty 06.02, 13.02, 20.02, 27.02.

• Dodatkowo dzień uważności, który odbędzie się w sobotę 15.02 w godzinach od 10:00 do 17:00.

• Indywidualną konsultację z prowadzącą przed rozpoczęciem oraz po zakończeniu kursu.

• Samodzielną praktykę medytacji uważności, około 45 minut dziennie przez cały okres trwania kursu.

• Dostęp do materiałów szkoleniowych dotyczących tematyki poszczególnych spotkań oraz nagrań audio z prowadzonymi medytacjami.

• Pracę w kameralnej grupie liczącej maksymalnie 12 osób.

• Otrzymanie certyfikatu zaświadczającego ukończenie kursu.

Miejsce spotkań: Szkoła Jogi Stan Harmonii przy ul. Focha 10/8 w Bydgoszczy.

Twoja inwestycja: 1000 zł. Jest możliwość rozłożenia płatności na dwie raty.

Zapisy i kontakt: wenska.mindfulness@gmail.com; tel. 510 504 514.

O PRZYŁĄCZENIU DO GRUPY DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ. 

%d bloggers like this:

Zapis na Pauzę

Wyrażam zgode na przetwarzanie moich danych osobowych.

FreshMail.pl