Środy wieczór w kultowej kamiennicy na Al Ujazdowskich, w samym zielonym sercu Warszawy, w październiku i listopadzie. Prowadzi Zuzanna Ziomecka.

Żyjemy w wyjątkowych czasach. Fascynujących w bogactwie możliwości ale również niebezpiecznych. Strasznie łatwo się zagapić – przeoczyć ważne zakręty, zgubić sens, stracić kontakt z bliskimi i ze sobą. Złapać się nagle na przebieraniu nogami w miejscu, do którego się nigdy nie zamierzało dotrzeć.

Choć czujemy, że chcemy się zatrzymać i słyszymy powszechne zalecenie by żyć tu nie teraz, często nie mamy pojęcia jak to zrobić. Od czego zacząć? Co to w ogóle znaczy? Tego właśnie można się nauczyć na treningach mindfulness. Przez 8 tygodni poznasz techniki zatrzymania, kierowania uwagi na bieżącą chwile, i przyglądania się sobie ze zrozumieniem. To istota praktyki uważności, prowadzącej do klarownego widzenia siebie i otoczenia, obniżonej reaktywności na stres i rozwoju samosterowności w trudnych okolicznościach.

SPECYFIKA KURSÓW Z ZUZĄ

Zuza odnosi się do badań, udostępnia wideo-wykłady najciekawszych naukowców i ekspertów zgłębiających teorię i zastosowania uważności w życiu i pracy.  Z Zuzą wejdziesz głębiej w pułapki poznawcze, ślepe punkty i praktyczne zastosowania mindfulness w miejscu pracy.

Więcej o Zuzannie oraz o korzyściach płynących z praktyki uważności zdobytej podczas tego kursu, znajdziecie tutaj.

SZCZEGÓŁY 

Miejsce: Spotkania kursowe odbędą się w studio fotograficznym Moonshot Aleje Ujazdowskie 24/39a (111 na domofonie, 5 piętro). Moonshot znajduje się w kultowej kamiennicy Pod Gigantami w samym sercu spacerowego szlaku Warszawy. W okolicy parki, knajpy i butiki.

Spotkania: odbędą się w środy od 18:30 do 21:00. Na koniec, spotkamy się w sobotę 23.11, na  Dzień Uważności.

Grupa: będzie liczyła maksymalnie 20 osób.

Koszt: 1350 złotych. Jest możliwość rozłożenia na dwie raty.

Dni: środy
w październiku: 2, 9, 16, 23, 30.10 od 18:30 do 21:00
w listopad: 6, 13.11 d 18:30 do 21:00
Dzień uważności odbędzie się w sobotę 23.11  w godzinach 10-16:00.

JAK SIĘ ZGŁOSIĆ: wyślij maila na adres Zuza.ziomecka@polim.pl

O PROGRAMIE

MBSR – czyli redukcja stresu w oparciu o rozwój uważności – jest programem opracowanym przez Jona Kabat-Zinna, neurobiologa z University of Massachusetts. Od 1979 roku program jest weryfikowany i doskonalony w ośrodkach badawczych na całym świecie. Metodyka wypracowana przez Jona Kabat-Zinna oparta jest na świeckich technikach medytacyjnych. Z biegiem lat, medytacje  mindfulness znajdują coraz szersze zastosowanie. Obecnie, zajęcia z uważności prowadzą światowe korporacje, firmy technologiczne, szkoły, oraz szpitale i kliniki zdrowia.

Zuzy kurs jest merytorycznie identyczny do MBSR z taka zmianą, że zamiast 8 spotkań latem robię 7 a treść 8 spotkania realizuję podczas Dnia Uważności.

REKOMENDACJE

„Kiedy powiedziałam mężowi ze to już moje ostatnie zajęcia z mindufulness spojrzał na mnie z przerażeniem. „No ale jak to to co teraz będzie?” Wieczory wtorkowe stały się jego ulubioną porą w tygodniu ponieważ wracałam ze spotkań wyciszona i pełna empatii. W trakcie tych 8 tygodni jako naoczny świadek mojego życia w sposób jednoznaczny stwierdził, że lepiej radziłam sobie ze stresem w pracy i byłam bardziej uważna w trakcie czasu spędzanego z rodzina.” Ilona G. uczestniczka kursu luty-marzec 2019

„Kurs medytacji uważności z Zuzą jest pozytywnie zaskakujący, dlatego że Zuza jest w bardzo intensywnym kontakcie z tym, co zachodni człowiek nazywa rzeczywistością. Jako dziennikarka, osoba świadoma internetu, słysząca te same plotki i memy co my, wprowadza nas w świat uważności jako bardzo konkretnego i namacalnego narzędzia, a nie egzotycznej metody relaksacji dla hippisów. To powoduje, że łatwiej jest zmotywować się do ciężkiej pracy ze sobą, aby faktycznie zasmakować uważności, która nie jest tajemnicza, a wręcz na wskroś praktyczna. Z Zuzą bez zbędnych “jasełek” możesz poznać techniki, które w realny sposób pozwolą ci wejść w lepszy kontakt z sobą samym i innymi ludźmi.” — David B. uczestnik kursu maj-czerwiec 2016, obecnie aktywny nauczyciel mindfulness

„Kurs z Zuzą to podróż z przygodami, jest ciekawie, wesoło, poważnie a czasem nawet smutno. Szczególnie gdy się kończy. Mindfulness jest ok. Pomaga, głowa lepiej pracuje a nawet ta medytacja okazuje się wcale nie taka straszna.” – Maja S. uczestniczka kursu luty- kwiecień 2015

„W coraz szybszym, kompleksowym i wymagającym ciągle więcej świecie, stres trawi mężczyzn dokładnie tak samo jak kobiety. A 8-tygodniowy trening daje konkretne narzędzia by sobie z nim lepiej radzić. To, czego ja doświadczyłem jako efekt praktyki to: mniej złości i strachu, a więcej spokoju, radości, a także odzyskana kontrola nad swoimi reakcjami (to daje ogromne poczucie wolności) i lepsze relacje z partnerką oraz z ludźmi w pracy. Dodatkowo to świetne doświadczenie grupowe, w którym poznajesz super podobnych do Ciebie ludzi, nawzajem się uczycie i wspieracie. Rola Zuzy jako nauczyciela jest w tym doświadczeniu szczególnie ważna – w ciągu sekundy buduje Twoje zaufanie, masz poczucie bycia słuchanym i rozumianym i doświadczasz jej poczucia humoru i luzu, który trafia równie dobrze do świata mężczyzn i kobiet. Jest też bardzo mocna merytorycznie – praktykuje i uczy się z pokorą od najlepszych, przez co uczestnicy jej kursów zyskują coraz więcej.” — Piotr F. uczestnik kursu maj-czerwiec 2016

„To był mój drugi kurs MBSR, ale pierwszy z Zuzą. Spotkałam szczerą, wrażliwą, pełną wiedzy i pasji osobę, któr stworzyła niezwykłą atmosferę w doświadczaniu uważności, nie będąc przy tym zdystansowanym nauczycielem ale przyjacielem, mentorem, który uczy, inspiruje i wzmacnia. Zuza, dziękuję.” – Marta K. uczestniczka kursu luty-kwiecień 2015

JAK SIĘ ZGŁOSIĆ: wyślij maila na adres Zuza.ziomecka@polim.p

%d bloggers like this:

Zapis na Pauzę

Wyrażam zgode na przetwarzanie moich danych osobowych.

FreshMail.pl