Środy wieczór w kultowej kamiennicy na Al Ujazdowskich, w samym sercu Warszawy, w styczniu i lutym. Żyjemy w wyjątkowych czasach. Fascynujących w bogactwie możliwości ale również niebezpiecznych. Strasznie łatwo się zagapić – przeoczyć ważne zakręty, zgubić sens, stracić kontakt z bliskimi i ze sobą. Złapać się nagle na przebieraniu nogami w miejscu, do którego się nigdy nie zamierzało dotrzeć. Choć czujemy, że chcemy się zatrzymać i słyszymy powszechne zalecenie by żyć tu nie teraz, często nie mamy pojęcia jak to zrobić. Od czego zacząć? Co to w ogóle znaczy? Tego właśnie można się nauczyć na treningach mindfulness. Przez 8 tygodni poznasz techniki zatrzymania, kierowania uwagi na bieżącą chwile, i przyglądania się sobie ze zrozumieniem. To istota praktyki uważności, prowadzącej do klarownego widzenia siebie i otoczenia, obniżonej reaktywności na stres i rozwoju samosterowności w trudnych okolicznościach. SPECYFIKA KURSÓW Z ZUZĄ Zuza odnosi się do badań, udostępnia wideo-wykłady najciekawszych naukowców i ekspertów zgłębiających teorię i zastosowania uważności w życiu prywatnym i zawodowym.  Z Zuzą wejdziesz głębiej w pułapki poznawcze, ślepe punkty i praktyczne zastosowania mindfulness w miejscu pracy. To nie jest klasyczny program Mindfulness Based Stress Reduction (MBSR), tylko zmodyfikowany. Są medytacje różnej długości, więcej praktyk nieformalnych. Do wglądów we własne nawyki dochodzimy nie tylko poprzez medytacje, ale również przez ćwiczenia coachingowe oraz leadershipowe, ponieważ wiele z nich uczy w równym stopniu mierzenie się ze sobą jak i wpływanie na świat zewnętrzny. Do kazdego tygodnia jest ścieżka dźwiękowa. Najważniejszym celem kursu jest redukcja stresu – czyli zmniejszenie nawykowych reakcji ciała i umysłu na trudności, by podejmować lepsze decyzje i działania. Drugim jest wprowadzenie uczestników do głębokiej praktyki mindfulness. Więcej o Zuzannie oraz o korzyściach płynących z praktyki uważności zdobytej podczas tego kursu, znajdziecie tutaj. SZCZEGÓŁY  Miejsce: Spotkania kursowe odbędą się w studio fotograficznym Moonshot Aleje Ujazdowskie 24/39a (111 na domofonie, 5 piętro). Moonshot znajduje się w kultowej kamiennicy Pod Gigantami w samym sercu spacerowego szlaku Warszawy. W okolicy parki, knajpy i butiki. Spotkania: odbędą się w środy od 18:30 do 21:00. Na koniec, spotkamy się w sobotę 29.02 (!), na  Dzień Uważności. Grupa: będzie liczyła maksymalnie 20 osób. Koszt: 1350 złotych. Jest możliwość rozłożenia na dwie raty.
Dni: środy
w styczniu: 8, 15, 22, 29 od 18:30 do 21:00 w lutym: 5, 12, 19 d 18:30 do 21:00
Dzień uważności odbędzie się w sobotę 29.02 w godzinach 10-16:00.
JAK SIĘ ZGŁOSIĆ: wyślij maila na adres Zuza.ziomecka@polim.pl O PROGRAMIE MBSR – czyli redukcja stresu w oparciu o rozwój uważności – jest programem opracowanym przez Jona Kabat-Zinna, neurobiologa z University of Massachusetts. Od 1979 roku program jest weryfikowany i doskonalony w ośrodkach badawczych na całym świecie. Metodyka wypracowana przez Jona Kabat-Zinna oparta jest na świeckich technikach medytacyjnych. Z biegiem lat, medytacje  mindfulness znajdują coraz szersze zastosowanie. Obecnie, zajęcia z uważności prowadzą światowe korporacje, firmy technologiczne, szkoły, oraz szpitale i kliniki zdrowia. Zuzy kurs jest merytorycznie i strukturalnie podobny do MBSR i spełnia wymóg ukończenia kursu podstawowego przez kandydatów do Studium Nauczycielskiego prowadzonego przez Polski Instytut Mindfulness. REKOMENDACJE „Kiedy powiedziałam mężowi ze to już moje ostatnie zajęcia z mindufulness spojrzał na mnie z przerażeniem. „No ale jak to to co teraz będzie?” Wieczory wtorkowe stały się jego ulubioną porą w tygodniu ponieważ wracałam ze spotkań wyciszona i pełna empatii. W trakcie tych 8 tygodni jako naoczny świadek mojego życia w sposób jednoznaczny stwierdził, że lepiej radziłam sobie ze stresem w pracy i byłam bardziej uważna w trakcie czasu spędzanego z rodzina.” Ilona G. uczestniczka kursu luty-marzec 2019 „Kurs medytacji uważności z Zuzą jest pozytywnie zaskakujący, dlatego że Zuza jest w bardzo intensywnym kontakcie z tym, co zachodni człowiek nazywa rzeczywistością. Jako dziennikarka, osoba świadoma internetu, słysząca te same plotki i memy co my, wprowadza nas w świat uważności jako bardzo konkretnego i namacalnego narzędzia, a nie egzotycznej metody relaksacji dla hippisów. To powoduje, że łatwiej jest zmotywować się do ciężkiej pracy ze sobą, aby faktycznie zasmakować uważności, która nie jest tajemnicza, a wręcz na wskroś praktyczna. Z Zuzą bez zbędnych “jasełek” możesz poznać techniki, które w realny sposób pozwolą ci wejść w lepszy kontakt z sobą samym i innymi ludźmi.” — David B. uczestnik kursu maj-czerwiec 2016, obecnie aktywny nauczyciel mindfulness „Kurs z Zuzą to podróż z przygodami, jest ciekawie, wesoło, poważnie a czasem nawet smutno. Szczególnie gdy się kończy. Mindfulness jest ok. Pomaga, głowa lepiej pracuje a nawet ta medytacja okazuje się wcale nie taka straszna.” – Maja S. uczestniczka kursu luty- kwiecień 2015 „W coraz szybszym, kompleksowym i wymagającym ciągle więcej świecie, stres trawi mężczyzn dokładnie tak samo jak kobiety. A 8-tygodniowy trening daje konkretne narzędzia by sobie z nim lepiej radzić. To, czego ja doświadczyłem jako efekt praktyki to: mniej złości i strachu, a więcej spokoju, radości, a także odzyskana kontrola nad swoimi reakcjami (to daje ogromne poczucie wolności) i lepsze relacje z partnerką oraz z ludźmi w pracy. Dodatkowo to świetne doświadczenie grupowe, w którym poznajesz super podobnych do Ciebie ludzi, nawzajem się uczycie i wspieracie. Rola Zuzy jako nauczyciela jest w tym doświadczeniu szczególnie ważna – w ciągu sekundy buduje Twoje zaufanie, masz poczucie bycia słuchanym i rozumianym i doświadczasz jej poczucia humoru i luzu, który trafia równie dobrze do świata mężczyzn i kobiet. Jest też bardzo mocna merytorycznie – praktykuje i uczy się z pokorą od najlepszych, przez co uczestnicy jej kursów zyskują coraz więcej.” — Piotr F. uczestnik kursu maj-czerwiec 2016 „To był mój drugi kurs MBSR, ale pierwszy z Zuzą. Spotkałam szczerą, wrażliwą, pełną wiedzy i pasji osobę, któr stworzyła niezwykłą atmosferę w doświadczaniu uważności, nie będąc przy tym zdystansowanym nauczycielem ale przyjacielem, mentorem, który uczy, inspiruje i wzmacnia. Zuza, dziękuję.” – Marta K. uczestniczka kursu luty-kwiecień 2015 JAK SIĘ ZGŁOSIĆ: wyślij maila na adres Zuza.ziomecka@polim.pl
%d bloggers like this:

Zapis na Pauzę

Wyrażam zgode na przetwarzanie moich danych osobowych.

FreshMail.pl